ائمه جمعه برای دریافت نسخه سخنرانی خود به وزارت بهداشت مراجعه کنند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دشمن همواره در تلاش است تا با تضعیف یا از بین بردن نیروهای نظامی کشور به عنوان بازدارندگان اصلی جنایات و غارتگری های آنان، امنیت را متزلزل کرده و از این طریق، اموال، دارایی ها و منابع مردم را چپاول کند و وقتی از طرق نظامی نتوانست وارد شود، از راه فریب و نیرنگ و دوست نمایی وارد میدان می شود و از غفلت مسئولین و دولتمردان استفاده کرده و پذیرش قراردادهای ننگینی چون "برجام"، "FATF" و … را بر مردم تحمیل کند و در فرجام این قراردادها، به خواسته های نامشروعی همچون نابودی اماکن و تاسیسات، متوقف سازی قدرت بازدارندگی کشور و مقاومت اسلامی دست یابد.

 

   و با دست یابی به این خواسته ها، کار تمام نمی شود و صلح برقرار نمی شود و تحریمی برداشته نمی شود بلکه تازه نفوذ شروع شده است و این اقدامات، آغازگر کار اصلی آنان که همانا خصومت با اسلام و مسلمانان و غارت و چپاولگری است، می باشد.

 

   بالطبع اگر امروز جبهه مقاومت اسلامی و سرداران شید اسلام در دفاع از مسلمانان بی دفاع سوریه، یمن و عراق و … وارد میدان نبرد با گروه های تکفیری و تروریستی نمی شدند، فردا معلوم نبود چه بلایی سر کشور و مردم عزیز ما می آمد.

 

   دیانت و سیاست دو مقوله غیرقابل تفکیک اند و اگر مردم سیاست را رها کرده و راه دیانت را در پیش بگیرند، دیری نگذشته راه دیانت بر آنان مسدود خواهد شد، لذا آیین نوربخش و راهگشای اسلام ضمن تاکید فراوان بر یکتا پرستی و عبودیّت، بر تمامی امور انسان از خوراک و پوشاک گرفته تا سیاست اجرایی نظام اسلامی، برنامه ای جامع داد.

 

   در این میان، ائمه جمعه به عنوان نمایندگان ولایت فقیه و خطابه گویان ایشان موظفند، ضمن توصیه مردم بر انجام فرایض و امورات دینی، آنان را نسبت به امورات و رخدادهای کشور و جهان آگاه کرده و نسخه های سیاسی لازم را ارائه دهند.

 

   روان پریشی مردم و افسردگی، اضطراب و ناراحتی آنان محصول سخنان ائمه جماعات نیست که وزیر محترم بهداشت بتواند با نسخه پیچی محتوای سخنرانی برای ائمه جمعه، بتواند آن را از بین ببرد بلکه آنچه سلامت روحی مردم را دچار تزلزل می کند، وجود ناهنجاریهای مختلف و ابتذال فرهنگی، مالی و سیاسی در کشور است که از سویی رکود و گرانی در بازار را حاکم کرده و از سوی دیگر، بیکاری و فقر فرهنگی را بر مردم تحمیل نموده است و از طرفی راه نفوذ و دخالت بیگانگان در کشور را باز گذاشته و مردم را در شناخت حق از باطل به گمراهی کشیده و مستاصل می کند.

 

   پس مسئولین محترم به جای فرافکنی مشکلات کشور بر گردن دیگران، بهتر است در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و در رفع مشکلات معیشتی، بهداشتی، فرهنگی و سیاسی مردم راهی منطقی پیش گرفته و کوشاتر باشند.

 

 

نگارنده: محمد علی عزتی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *